2014. augusztus 13., szerda

Vegyes aktuális...

 Nagyon sokan megkeresnek ovis szett vásárlással kapcsolatban, sajnos több megrendelést nem tudok fogadni és a készleten lévő szettek is elfogytak már...köszönöm a megértést!!! A bolt polcaira viszont folyamatosan kerülnek fel mindenféle szépségek, receptfüzetek, naplók, mappák, neszik, mobiltokok, kulcstartók...lehet szemezgetni és ha valami megtetszik érdemes lecsapni rá, mert pontosan ugyanolyat nem biztos, hogy fogok még készíteni :O)

Próbálok átállni arra, hogy rendelésre csak nagyon ritkán készítek terméket, így sokkal több időm és energiám marad az újabb és újabb dolgok tervezésére és elkészítésére...ez azért alakult így, mert az első mozzanattól az utolsóig mindent én csinálok, aki így dolgozik, mint én az pontosan tudja, hogy ez nem egyszerű feladat. Kitalálni, megtervezni, beszerezni az anyagokat, legyártani, fotózni, feltölteni, eladni, egyeztetni, postázni, vásárokba járni....és esetleg még rendelésre is dolgozni teljes embert kíván és csak ilyen megszállott "zizi" emberek csinálják, mint én :O)

Ezt azért írtam le, mert sok megrendelést visszautasítottam mostanában és nem vagyok biztos benne, hogy mindeni sértődés nélkül meg is értette, hogy miért teszem...:O)

Aktuális termékek a boltocskámban, lehet szemezgetni, itt: http://www.meska.hu/Shop/index/3339






























...és még sok más is, minden termék készleten van, tehát rögtön tudom postázni!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése