2012. november 18., vasárnap

Vintage, rózsás szépségeim

 Elkészültem végre a rózsa mintás, csipkés, vintage stílusú dekorral, ami most a nappalinkat és az ebédlőt uralja. Átkárpitoztam a székeket, bekereteztem az eredeti (tényleg vintage) képeslapokat és fotókat, a nagyitól örökölt csipketerítő lett az ebédlőasztal dísze....készült koszorú és csipkedíszes gyertya....már csak a képeket kell felvarázsolni a falra és kész :o)

A csodás képeslapoknak és a nagyszüleim régi fotóinak méltó helyet és hátteret szerettem volna adni, a rózsás anyag, csipkével és szalagokkal tökéletes kiegészítői ezeknek a kincseknek. A képeslapok (egy kivételével, ami mai darab, de vintage stílusú) eredeti 1920-30-as évekből származó vintage darabok, egy párizsi bolhapiacon vettem őket....fantasztikus olvasgatni rajtuk a szöveget, tényleg visszarepít abba a korba :o) A családi képek pedig igazi kincsek, amik eddig albumban lapultak...itt volt az ideje, hogy méltó helyre kerüljenek....



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése