2012. július 13., péntek

Rózsás hangulatban

 Az egyik régebbi bejegyzésemben már összegyűjtöttem a kedvenc rózsás szépségeimet. Itt találod: http://purinkadizajn.blogspot.hu/2011/06/romantikazzunk.html

Rajongok ezért a gyönyörű virágért, a házunk szinte minden helyiségében van valami rózsa mintás. Most egy ilyen táskát rendeltek tőlem, fantasztikusan szép vászon anyagból készült...beleestem én is, úgy döntöttem, hogy az étkező összes székének huzatát majd erre cserélem le....hmmmmm, csodás lesz. Már látom magam előtt, tökéletesen fog passzolni a mediterrán konyhámhoz:-))) Sőt képkeretbe is foglalok majd az anyagból....már alig várom, hogy nekikezdjek:-)))))))) Addig fogadjátok szeretettel ezt a szépséget! 





Az én rózsás szépségeim:
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése