2011. augusztus 6., szombat

Feketén-fehéren

   A kreálmányaimra leginkább a színes, vidám, bohókás jelzők illenek, mivel a legtöbb termékem gyerkőcöknek készül, de van néhány fekete-fehér, felnőtteknek szóló kivétel, amiket először megrendelésre készítettem. Ilyen a hangjegyes és kártyalapos párna. A "zene" párna nagyon pofás, mutatós, azóta már több darabot legyártottam belőle, a fekete szatén szegélytől és a négy sarkában lógó gyöngyös bojtoktól  igazán elegáns, önmagában meghatározó dísze lehet egy ágynak, kanapénak, fotelnak.




  Pókert kedvelő fiatalembernek készült ajándékba a pikk ász kártya párna, mikor elkészültem vele rájöttem, hogy milyen jól mutatna belőle egy "póker", vagyis mind a négy ász egy-egy párnán, egymás mellé rendezve a kanapén, mint a kártyalapok. Szerintem szuper jól nézne ki és nagyon ötletes ajándék:)






  Lehetne még sakkbábus párna sakk örülteknek , focilabdás foci őrülteknek ... más most nem jut eszembe, ami fekete-fehér. Szép dolgokra érzékeny fiúkáknak tökéletes ajándék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése