2011. június 13., hétfő

Romantikázzunk!

 Imádom a rózsákat, a romantikus, angol vidéki otthonok stílusát jellemző motívumok tökéletesen passzolnak a mediterrán, rusztikusabb stílusú otthonokba is. Amikor építkezni kezdtünk már akkor biztos voltam benne, hogy rengeteg romantikus, vintage stílusú kiegészítőt fogok összevásárolni. Bárhol jártunk a szemem mindig megakadt minden rózsás szépségen, ha ajándékba kapok ilyesmit madarat lehet velem fogatni, egyszerűen imádnivalónak találok mindent amit e csodás virág díszít. Balatoni nyaralás alkalmával szerváltam ezt a csodát, a konyhám éke (bár fürdőszobába való), nem tárolok benne semmit, mert akármit teszek bele elrontja az összképet.





Másik rózsás kedvencem ez a kézzel festett kerámia bögre és tányér, kézműves termék, nem futószalagon készült tömegbögre. Csodaszép és mennyei érzés teázni belőle, a testvérei még várják, hogy megvegyem őket, darabonként tervezem, mivel az egész készlet egyszerre kicsit drága lenne.





A férjem nagymamájánál találtuk ezt a kézzel festett papír szívet, amit valamikor régen egy édesanya kapott gyermekétől anyák napjára, sajna nincs rajta, hogy ki adta kinek és mikor, de varázslatosan szép és kopottas, így tökéletesen mutat romantikus kis konyhám falán.


Nem vagyok egy "selejtezzünk és dobjunk ki mindent típus", így elég sok, még gyermekkoromból megmaradt emléket őrizgetek. Kislány koromban volt egy édes kicsi rózsamintás kerámia teáskészletem, amit anyukám nemrég megtalált. Töröttek is és kopottak is, a gyerekeim is nyúzták még egy kicsit őket, de végül megtaláltam a helyüket.









4 megjegyzés:

  1. Érdeklödni szeretnék, hogy rozsás bögrét hol lehet megvásárolni? Egy közeli barátomnak volt egy ugyan ilyen, de sajnos összetört. Szeretném meglepni vele!
    Köszönettel
    Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez Pataki kerámia bögre, megnéztem a honlapjukon, most bögréjük nincs, de szerintem lehet rendelni, "Katalin cárnő rózsái" a dekor neve.
      http://patakikeramia.hu/termek-kategoria/dekor-szerint/katalin-carno-rozsai/

      Törlés