2011. június 30., csütörtök

Egérke élete

  A legtöbb gyerkőcnek van olyan kabalája, állatkája, babája ami nélkül soha semmilyen körülmények között sehova nem megy, nem létezik, nem működik. Na az én 9 éves lányomnak ez a nélkülözhetettlen társa EGÉRKE, csupa nagybetűvel, ugyanis Ő nálunk családtag. Nem moshatom ki, mert megfullad! Volt már, hogy majdnem eltűnt, én még olyan kétségbeesettnek nem láttam a lányomat, ha én tűntem volna el akkor sem aggódott volna annyira, mint EGÉRKE miatt, de hála az égnek meglett:) Ha eszünk Ő is kap külön kicsi tányérkába kaját, írt már róla mesét, volt már szülinapi bulija, meghívókkal, tortával ...stb. Van egy csomó szerkója és rengeteg dolgot művel, ezeket meg is örökítettük, íme:















(A képek Jepure Blanka tulajdonát képezik:)

1 megjegyzés: